همه چیز در مورد کامپیوتر
کمک همه جوره ب استفاده از کامپیوتر
چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:دلیل ریستارت ویندوز,ریستارت, :: 1:13 ::  نويسنده : رامین       

  كامپيوتري كه مرتب ري استارت مي شود معمولاً مشكل نرم افزاري دارد كه با رفع آن اين معضل قابل حل است. اما ري استارت مداوم يك كامپيوتر مي تواند علت هاي مختلفي داشته باشد. نسخه هاي جديد ويندوز ديگر ديگر آن صفحه معروف آبي رنگ را نمايش نمي دهند، بلكه كامپيوتر ري استارت مي شود. به اين اميد كه مشكل با اين ري استارت حل مي شود. اين عمل با اين تئوري صورت مي گيرد كه اگر مشكلي براي سيستم عامل پيش آمده باشد با يك ري استارت بر طرف مي شود. البته اغلب اوغات اين امر صحيح است. اما اگر مشكل سخت افزاري باشد ممكن است اين روش موثر واقع نشود. و كامپيوتر همينطور ري استارت شود و اين وضعيت تا زمانيكه برق كامپيوتر خود را قطع كنيد ادامه دارد.



ادامه مطلب ...


  اگر از افرادی باشید که بسیار چت می کنند حتما برایتان پیش آمده که افرادی را بخاطر نمی آورید یا نمی دانید با او در چه مورد صحبت کرده اید اما این یک راه حل دارد می توانید همه آنچه را در یک جلسه گفتگو تایپ می کنید را ذخیره کنید همه اینها به صورت آنلاین در سرور های یاهو ذخیره می شوند در ورژن های قدیمی تر یاهو همه این گفتگو در فایلی کد شده در هارد دیسک شما ذخیره می شد. ولی به این ترتیب شما می توانید به صورت آنلاین به همه آنها دسترسی داشته باشید. برای اینکه این قابلیت را فعال نمایید از منوی Messenger مسیر زیر را دنبال نمایید



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد کامپیوتر و آدرس komak-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 216
بازدید کل : 231555
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1